The Strong Living Project, uke 2, dag 4

Kylling, mager kesam , spinat og blåbær

Kylling, mager kesam , spinat og blåbær

Dobble økter smaker alltid godt, og denne dagen ble intet unntak heldigvis:) Morgenøkt med styrke og fokus på bryst:)  Det ble en økt alene, men godt å trene på forskjellige

sentre  – da det kan være litt forskjellige maskiner å velge mellom – og variasjon er som kjent en av nøklene til suksess:) Jeg kjører sjeldent styrke økter med varighet lenger en 60 min – spesiellt ikke når jeg er alene – ofte klarer jeg meg med 45 min  – om jeg får kjørt uten avbrytelser og full konsentrasjon. det er også en stor fordel med å trene på et senter ikke alle vet hvem man er:)

Som oftere og oftere så ble kvelden avsluttet med innebandy – her slår jeg to fluer i en smekk – jeg får kjørt en form for intervall – det er løping i rykk og napp, men ofte over svært korte perioder – noe som passer spesiellt godt for den type mål jeg nå har satt meg. Jeg ønsker ikke å «brenne» for mye muskulatur – noe som ofte kan skje om cardio delen blir for langvarig – med for høy intensitet – for ofte:) I tillegg er det selvfølgelig veldig sosialt og gøy! Anbefales som en litt alternativ trening til den regelmessige styrketreningen:)

Sola kommer!

Sola kommer!

Mat og utekontor i hagen til Christian Egner ble det også tid til i dag:) Hva er vel bedre enn å sitte i sola, etter en treningsøkt, og planlegge

treningsreiser til ennda mere sol og glede, My kind of day!

Skrevet i Blogg