The Strong Living Project, uke 2 – dag 1

Cardio: 90 min, distanse: 10.5 km, snittfart 6.9 km/t

Cardio: 90 min, distanse: 10.5 km, snittfart 6.9 km/t

 

Prosjektet mitt en nå inne i uke 2, og motivasjonen etter testingen i går kunne ikke vært bedre! Ikke nødvendigvis for at utgangspunktet etter en uke IKKE kunne vært bedre, for det kunne det, men sånn vil det alltid være etter 1.måling uten sammenligningsgrunnlag. Det blir neste test på torsdag som vil gi meg svar på om jeg er på rett vei med både mat og trening:)

Så svett skal man se ut etter 1,5 time på mølla:)

Så svett skal man se ut etter 1,5 time på mølla:)

Dagens økter; Dagen i dag ble fyllt med to økter -en cardio økt av 1,5 time med rolig ga

nge og en like rolig økt med mage trening på kvelden, kombinert med uttøying. Jeg legger bevisst inn 10

-15 min minst etter hver økt før jeg går i dusjen til å tøye ut for å vedlikeholde/øke bevegeligheten min

. Når du går så lenge på mølla så gjelder det å finne noe som får

tiden til å gå  – så musikk på øret er en absolutt anbefaling for at økta ikke skal bli for kjedelig å demotiverende – «music keeps you going» – så hva annet enn «Born To Run» med Bruce Springsteen kunne det bli;)

2014-03-01 12.21.56

Kylling, pasta og avokado

Dagens mat;- inntaket fungerer veldig bra – og det føles bra, men det absolutte svaret på det får jeg først på neste kroppsanalyse- så satser på at magefølsen står meg bi denne gangen også:)

Skrevet i Blogg