Kick start uka!

Kyllingfile, kokte eggehviter,tomat og agurk Mange bruker mandager som hoggestabbe og unnskyldninger for IKKE å yte en optimal innsats akkurat denne dagen – etter to hele dager med fri..

Dette er til alle dere som klager og syter, og som påfører dere selv, ekstra belastninger med inn i ukas første dag – som tar dere friheten til å dele alle de dårlige valgene dere har tatt i løpet av helgen i håp om mengder med sympati og medfølse – vel min får dere i hvertfall ikke!  – Og jeg ber pent om at jeg ikke finner en eneste av mine PT`kunder i disse rekkene heller!

Om du ønsker noe så sterkt at du velger å gjennomføre det, vel vitende at konsekvensene er at du stiller til start med halvfulle batterier, og nesten tom tank – så ikke pip når du står igjen i støvskyen og be om sympati – da får du bare mer støvsky fra meg:)

Skal du prestere så må du gjøre valg og legge til rette for det – enten det gjelder trening, kosthold, jobb eller andre aktiviteter. For egen del så vil jeg heller ha en deilig start på uka enn en dårlig, jeg vil heller være uthvilt enn utslitt – og jeg vil heller spre god energi enn dårlig energi – så derfor blir mine valg enkle for meg. Jeg velger det som gir meg den gode følsen, den gode energien – både mentalt og fysisk, som jeg kan ta med meg utover i uka – og som igjen gjør at målet jeg har satt meg, ikke lenger er et spørsmål OM, men NÅR, og det er belønningen og motivasjon for meg, som gjør at jeg synes det er lett å velge, og velge bort.

Allier deg med andre som allerde følger den stien du selv vil gå – de vil garantert ønske deg velkommen!  Ha øynene på målet og belønn deg selv med handlinger eller opplevelser som vil gi deg økt motivasjon og stimuli til å fortsette reisen din mot det du ønsker å oppnå.

I dag ble det to økter – en finstyrke økt av en times varighet og en fin kveldstur rundt Nøklevann i -5 og nydelig ny-snø. For å gi hjertet litt å jobbe med så kjørte vi en naturlig intervall – dvs at vi lar naturens terreng bestemme både antall drag, og lengde på de – dvs at vi løper alle motbakker underveis og litt utover flata, før vi går raskt – og slik fortsetter vil til neste bakke, og til slutt helt rundt. Totalt varighet ca 1 time og 40 minutter med rolig tempo.En super fin tur og en god avslutningn på dagen med hyggelig selskap! Anbefales!

 

2014-01-20 21.04.492014-01-20 20.44.562014-01-20 20.28.37

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrevet i Blogg